Najczęstsze pytania naszych użytkowników
Co to jest Tipli i jak działa?
Tipli to portal cashabackowy, dzięki któremu zarejestrowani użytkownicy mogą zyskać część pieniędzy z całkowitej kwoty zakupu. Do wyboru mają ponad 1400 sklepów. Poprzez przekierowanie z Tipli wejdą na stronę sklepu i zrobią zakupy. Na podstawie przekierowania partner rozpoznaje, że do jego sklepu użytkownik dotarł korzystając z naszych usług. Po zrealizowaniu zakupu otrzymamy od partnera prowizję, z której przypiszemy użytkownikowi cashback.
Dlaczego na portalu Tipli konieczna jest rejestracja?
Dzięki rejestracji możemy dopasować do Ciebie zwrot za zamówienie, które złożyłeś.
Czy rejestracja i korzystanie z Tipli są odpłatne?
Usługi Tipli są całkowicie darmowe. Płacisz jedynie za produkty, które zamówisz bezpośrednio w danych sklepach internetowych.
Jak wyłączyć subskrypcję newslettera?
Jeśli nie chcesz dostawać informacji o promocjach na swój e-mail, wystarczy w ustawieniach konta zmienić ustawienia otrzymywania e-maili.
Uwaga: Przy anulowaniu subskrypcji newslettera można wyłączyć również otrzymywanie informacji o nowych zwrotach i wiadomości dotyczących ustawień Twojego konta.
Czy konieczna jest rejestracja również w danym sklepie internetowym?
Nie, w danym sklepie nie musisz się rejestrować. Założenie konta w sklepie nie ma wpływu na otrzymanie zwrotu. Jeśli zakładasz konto w sklepie, nie musisz użyć tego samego adresu e-mail co na Tipli.
Czy mogę mieć więcej kont na Tipli?
Nie. Posiadanie kilku kont stoi w sprzeczności do warunków członkostwa naszego portalu. Możliwe jest jednak posiadanie kont w różnych oferowanych przez Tipli krajach.
Jak odnowić zapomniane hasło?
Po kliknięciu w “Zaloguj się”, pod różnymi sposobami logowania, znajdziesz link do odnowienia zapomnianego hasła.
Nie otrzymałem maila do odnowienia hasła lub potwierdzenia konta bankowego, co teraz?
W takim przypadku skontaktuj się z nami mailowo lub na czacie, a nasza obsługa klienta Ci pomoże.
Jak usunąć konto na Tipli?
Możliwość poproszenia o usunięcie konta znajdziesz w ustawieniach konta na samym dole. Po kliknięciu zostanie wysłana automatyczna prośba, a my skontaktujemy się z Tobą.
Mogę zyskać cashback również kupując w sklepach stacjonarnych?
Nie. Cashback z naszego portalu obejmuje jedynie zamówienia złożone on-line.
Czy muszę podać te same dane osobowe przy zamówieniu i płatności jak te, które mam na na koncie Tipli?
Nie. Kluczem do zyskania zwrotu jest przekierowanie z naszego portalu. W zamówieniu możesz podać inny adres e-mail, inne imię i nazwisko, a także płacić kartą, która przynależy do innego konta bankowego, niż to podane w Tipli.
Czym jest złote konto i jak je otrzymać?
Złote konto to gratyfikacja, która zapewnia trochę większy zwrot niż w przypadku zwyczajnego konta. Jest ono darmowe i zostanie wyłączone automatycznie po upłynięciu ważności. Zazwyczaj aktywujemy je naszym użytkownikom jako wynagrodzenie za powstałe komplikacje lub jako nagrodę za aktywne korzystanie z Tipli. Złote konto w większości aktywowane jest na dwa miesiące. Okres ważności konta znajdziesz w sekcji “Zwroty i bonusy” na samym dole.