Najczęściej zadawane pytania przez naszych użytkowników

Jak działa Tipli?

Korzystając z Tipli możesz otrzymać nawet do 25% zwrotu za zakupy w dowolnym sklepie z naszej oferty. Warunkiem uzyskania zwrotu pieniędzy jest rejestracja. Musimy wiedzieć, komu przypisać cashback. Wybierz dowolny sklep z oferty Tipli i przejdź do niego klikając pomarańczowy przycisk z napisem „Kup teraz". Następnie kontynuuj zamówienie jak zawsze. Dzięki przekierowaniu sprzedawca będzie wiedział, że zakupy zostały zrobione za pośrednictwem strony Tipli. Za tę usługę otrzymujemy prowizję. Większa część bonusu zostanie przelana na Twoje konto. Część prowizji trafia również do nas, dzięki czemu możemy pokryć wszystkie koszty manipulacyjne. Przeczytaj nasze wskazówki: 6 kroków, jak korzystnie kupować z Tipli. Nie obawiaj się żadnych gwiazdek ani haczyków, u nas ich nie znajdziesz.

Ile zapłacę za usługę cashback na Tipli?

Nic. Tipli jest bezpłatne. Zapłacisz jedynie za swoje ulubione artykuły w wybranym sklepie internetowym.

Na Tipli brakuje mojego ulubionego sklepu.

Podziel się tym z nami! Wskaż swój ulubiony sklep internetowy, z którym jeszcze nie współpracujemy – resztą zajmiemy się my! Poinformujemy Cię, jak tylko uzyskamy konkretne informacje. Na wszystkie pytania odpowiadamy na bieżąco, wystarczy do nas napisać. Poleć nam swój ulubiony sklep tutaj.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji Newslettera?

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania Newslettera zmieniając ustawienia konta.

Dokonałem zakupu, ale zwrot nie został odnotowany.

Z reguły zwroty prypisywane są do 3 dni od dokonania zakupu. Transakcję potwierdza sklep internetowy, w którym złożono zamówienie. Jeśli czekasz na odnotowanie zwrotu dłużej niż 3 dni, skontaktuj się z nami przez formularz w dolnej części strony. Twoją transakcję dokładnie sprawdzimy.

Kiedy nastąpi potwierdzenie mojego zwrotu pieniędzy?

Potwierdzenie trwa od 14 do 70 dni od zakupu czyli od odnotowania transakcji. Okres ten jest uzależniony od sklepu, w którym dokonałeś zakupu. Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji Jak działa cashback.

Kiedy mogę zlecić wypłatę potwierdzonych zwrotów?

W momencie, kiedy wysokość potwierdzonych zwrotów jest wyższa niż 0 zł.

Kiedy mogę zlecić wypłatę bonusu?

Bonus możesz wypłacić po uzbieraniu minimalnie 20 zł potwierdzonych i niewypłaconych zwrotów za zakupy z Tipli.

Na moim Tipli mam 20 zł potwierdzonych zwrotów, lecz nie mogę wypłacić bonusu za polecenie znajomego. Dlaczego?

Twój znajomy musi zostać również naszym znajomym. Bonus za polecenie będzie możliwy do wypłacenia w chwili, kiedy Twój znajomy uzbiera na swoim koncie z Tipli minimalnie 8 zł potwierdzonych zwrotów cashback.

Zakup i potwierdzenie zwrotu pieniędzy

W jaki sposób mogę otrzymać zwrot za zakupy?

Jedyne, o czym musisz pamiętać, to rozpoczęcie zakupów od wizyty na Tipli.

  • Ulubiony sklep znajdziesz na liście sklepów lub wyszukasz za pomocą naszej wyszukiwarki, która znajduje się w górnej części strony.
  • Następnie kliknij w ikonę „Kup teraz”. Dzięki przekierowaniu sprzedawca będzie wiedział, że odwiedzasz sklep za pośrednictwem strony Tipli.

Kupuj jak zawsze - wybierz produkt, wrzuć do koszyka i dokończ zamówienie. Zwrot zostanie zarejestrowany na Twoim koncie Tipli do 48 godzin. Chcesz dowiedzieć się więcej? Poznaj 6 kroków, które pomogą Ci kupować z Tipli .

Czy wybór sposobu płatności i dostawy zamówienia wpływa na przypisanie się zwrotu?

Bez względu na to, jaką formę płatności czy sposób dostawy wybierzesz, zwrot zostanie odnotowany na Twoim koncie.

Czy Tipli widzi, co zamawiam?

Tipli rejestruje zwrot pieniędzy na podstawie informacji, w jakim sklepie dokonano zakupu oraz ostatecznej ceny zamówienia. To jedyne dane, jakie otrzymujemy.

Zakupy zrobione! Gdzie sprawdzę swój cashback?

Wszystkie informacje znajdziesz w swoim profilu, w sekcji „Zwroty i bonusy", w zakładce „Oczekujące transakcje". Nagroda będzie czekała na potwierdzenie sprzedawcy. Zwrot przypiszemy do Twojego konta Tipli w ciągu 48 godzin.

Czekasz na przypisanie zwrotu pieniędzy dłużej niż 3 dni?

Zakupy masz już za sobą, a na Twoim koncie Tipli nadal nie widać nagrody? Skontaktuj się z nami za pomocą zakładki „Gwarancja satysfakcji". Dowiedz się wcześniej, jak złożyć reklamację na Tipli i nie obawiaj się długiej i nieprzyjemnej procedury. Nasz Dział Obsługi Klienta zrobi wszystko, co w ich mocy, aby rozwiązać tę sytuację jak najszybciej.

Mój zwrot ma status „czeka na potwierdzenie”. Jak długo to potrwa?

Po udanych zakupach zwrot jest przypisany i czeka na potwierdzenie. Jest ono zależne od wybranego sklepu internetowego. Zazwyczaj trwa od 14 do 70 dni.

Dlaczego muszę czekać na potwierdzenie zakupu przez sklep internetowy?

Też nie lubimy czekać, ale zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Zwrot nie nalicza się w momencie, kiedy zamówienie zostanie anulowane lub produkty zostaną zwrócone. Może on nie zostać przypisany również wtedy, gdy zostanie zwrócona jedynie część produktów z zamówienia lub w sytuacji, kiedy użytkownik lub dany sklep internetowy dokona jakichkolwiek zmian w złożnym zamówieniu.

Jaka jest różnica między zarejestrowaną transakcją, potwierdzoną transakcją a bonusem?

  • Zarejestrowana transakcja - w ciągu 48 godzin od dokonania zakupu cashback jest zarejestrowany na Twoim koncie Tipli. Informację znajdziesz w sekcji Zwroty i bonusy, w zakładce „Oczekujące transakcje".
  • Potwierdzona transakcja - zwrot jest potwierdzony przez sklep internetowy, w którym dokonałeś zakupów. To potwierdzenie trwa od 14 do 70 dni. Potwierdzony zwrot możesz wypłacić na swoje konto bankowe.
  • Bonus - rodzaj nagrody za zaproszenie znajomego do grona użytkowników Tipli, skorzystanie z różnych limitowanych akcji oraz promocji. Pamiętaj, że te nagrody są prezentem od nas, nie jest to standardowa forma cashbacku.
Nadal nie rozumiesz, jak działają zwroty? Przeczytaj o trzech rodzajach zwrotów na Tipli.

Czy otrzymam zwrot za każde zamówienie?

Zwrot części pieniędzy za zakupy otrzymasz za każde zamówienie złożone za pośrednictwem Tipli. Jedynie w wyjątkowych sytuacjach sklep internetowy na określone produkty nie gwarantuje nagrody cashback.

Czy otrzymam zwrot za wszystkie zakupy?

Wskaźnik przypisanych zwrotów sięga prawie 100%. Jedynie w wyjątkowych sytuacjach zwrot nie zostanie przypisany - usługi mogą być tymczasowo niedostępne lub może dojść do problemów technicznych po stronie Twojej przeglądarki internetowej. Przeczytaj nasze wskazówki i nie daj się zaskoczyć! Jeśli zwrot pieniędzy nie zostanie odnotowany na Twoim koncie Tipli do 48 godzin od zakupu, skorzystaj z Gwarancji satysfakcji. Całą sytuację dokładnie zweryfikujemy, a zasłużony cashback przypiszemy do Twojego konta Tipli.

Wypłata pieniędzy

Jaka jest minimalna kwota zwrotu, którą mogę wypłacić na swoje konto bankowe?

Nie ma minimalnej kwoty wypłaty.Potwierdzone zwroty możesz wypłacić już od 1 gr.

Kiedy mogę wypłacić bonusy?

Aby móc przelać bonusy na swoje konto bankowe, musisz uzbierać przynajmniej 20 zł zwrotów cashback potwierdzonych przez sklep, w którym zostały zrobione zakupy. Jeśli bonus zostanie wypłacony, należy pamiętać o tym, że przy ponownym wypłaceniu bonusu osiągnięty limit ulega wyzerowaniu, a kwotę 20 zł potwierdzonych zwrotów cashback należy zebrać od nowa.

W jaki sposób mogę wypłacić uzbierane zwroty?

Zleć przelew w zakładce Zwroty i bonusy klikając ikonę „Wypłata cashback". Aby wszystko przebiegło bez problemu, pamiętaj aby uzupełnić dane w zakładce Ustawienia konta. Wpisz numer telefonu, datę urodzenia oraz numer Twojego konta bankowego - dzięki temu będziemy wiedzieć, komu przelać zasłużoną nagrodę.

Jaki jest czas oczekiwania na wypłatę?

Chcemy, aby pieniądze znalazły się na Twoim koncie jak najszybciej. Przelew zlecamy natychmiast po otrzymaniu polecenia. Środki znajdą się na Twoim koncie bankowym w ciągu 2-3 dni roboczych. Jeśli od polecenia przelewu upłynęło więcej niż 3 dni, a środki z Tipli nie wpłynęły na Twoje konto, prosimy o kontakt. Dokładnie sprawdzimy transakcję i postaramy się rozwiązać problem.

Czy potwierdzony zwrot ma datę ważności?

Nie. Zgromadzone środki możesz wypłacić od razu lub za 10 lat. Wszystko zależy jedynie od Ciebie. :-)

Co dalej?

Chcesz dowiedzieć się więcej - jak działa Tipli, kim jesteśmy i gdzie jest nasza siedziba? Chcesz wiedzieć, o co najczęściej pytają nasi klienci lub poznać nasz zespół? Zajrzyj na kolejne podstrony.

- lub -
Rejestrując się na Tipli akceptujesz regulamin i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.