Najczęściej zadawane pytania

Jak działa portal Tipli?

Dzięki Tipli zarejestrowani użytkownicy mogą zyskać aż do 25% z całkowitej kwoty zakupu. Do wyboru mają ponad 800 sklepów. Poprzez przekierowanie z Tipli wejdą na stronę sklepu i zrobią zakupy. Na podstawie przekierowania partner rozpoznaje, że do jego sklepu użytkownik dotarł korzystając z naszych usług. Po zrealizowaniu zakupu otrzymamy od partnera prowizję, z której przypiszemy użytkownikowi cashback.

Dlaczego na portalu Tipli potrzebna jest rejestracja?

Dzięki rejestracji jesteśmy w stanie dopasować zwroty do konkretnych kont Tipli i przypisywać je użytkownikom, którzy dokonali zakupu.

Czy za rejestrację i korzystanie z Tipli trzeba płacić?

Usługa Tipli jest darmowa. Zapłacisz tylko za towar, który zamówisz w poszczególnych e-sklepach.

Jak długo trwa przypisanie zwrotu za zakup?

Zwroty przypisywane są na Twoje konto z reguły do 48 godzin od złożenia zamówienia. W momencie przypisania zwrotu wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem.

Jaka jest minimalna kwota potrzebna do wypłacenia potwierdzonego cashbacku?

Potwierdzone zwroty możesz wypłacić na swoje konto bankowe już od 0,01 zł.

Jak długo trwa wypłata zwrotów na rachunek bankowy?

Wypłatę otrzymasz na swoje konto bankowe do 3 dni roboczych. Jeżeli masz wrażenie, że trwa to za długo, śmiało do nas napisz.

Jak wyliczane są zwroty za zakupy?

Podstawą wyliczenia cashbacku jest cena produktu bez VAT – do podstawy w tym przypadku nie wlicza się podatek VAT, rabaty, koszty dostawy i inne dodatkowe usługi, takie jak na przykład koszty opakowania, ubezpieczenie dostawy, przedłużenie gwarancji i inne.

Dlaczego czasem trzeba czekać na potwierdzenie przez sprzedawcę nawet kilka tygodni?

W tym czasie dochodzi do upływu 14-dniowego okresu, w którym zakupione produkty można zwrócić lub bez podania powodu anulować zamówienie. Za te zamówienia niestety nie jesteśmy w stanie otrzymać prowizji, z której moglibyśmy wypłacić zwrot.

Kiedy mogę wypłacić bonusy?

Bonusy można wypłacić w momencie, kiedy użytkownik ma na koncie minimalną kwotę 20 zł w potwierdzonych zwrotach za zrobione zakupy. Jeśli zwroty zostaną wypłacone, przy kolejnych bonusach konieczne będzie ponowne uzbieranie 20 zł potwierdzonych i niewypłaconych zwrotów za zakupy.

Czy potwierdzone zwroty mają okres ważności?

Nie, nie mają. Swoje cashbacki możesz wypłacić od razu po potwierdzeniu albo zrobić to później. To zależy tylko od Ciebie.

Jak mogę wypłacić cashbacki?

Po zalogowaniu się na swoje konto Tipli, w sekcji zwroty i bonusy poproś o wypłatę zwrotów. Aby to zrobić koniecznie jest podanie i potwierdzenie numeru konta bankowego w ustawieniach konta Tipli.

Jak zrezygnować z subskrypcji newslettera?

Jeśli nie chcesz dostawać informacji o promocjach na swój e-mail, wystarczy w ustawieniach konta zmienić ustawienia otrzymywania e-maili.

8 wskazówek na udane zarejestrowanie cashbacku

Jakich zasad przestrzegać, aby zwrot został przypisany do konta?

  • Upewnij się, że przed zakupem przekierowałeś się ze strony Tipli.
  • Na przypisanie się cashbacku mogą mieć wpływ rozszerzenia przeglądarki (najczęściej AbBlock). Podczas zakupów przez Tipli zalecamy wyłączenie wtyczek blokujących reklamy w przeglądarce.
  • Nie korzystaj z kuponów rabatowych, kodów, rabatów lojalnościowych i kart upominkowych, które nie pochodzą z naszej strony. Tipli nie gwarantuje zyskania cashbacku, jeżeli użytkownik skorzysta ze zniżki niepochodzącej z Tipli.
  • Przed zakupem zalecamy, aby użytkownik sprawdził specyficzne warunki danego sklepu. Niektóre sklepy oferują cashback tylko za poszczególne produkty bądź oferują go na podstawie kategorii i asortymentu. Jeżeli istnieje ograniczenie cashbacku, to ta informacja znajduje się na profilu sklepu w sekcji „Warunki zakupu“.
  • Nie zwlekaj z zakupem (zakup zakończ jak najszybciej, najlepiej do 30 minut od przekierowania do sklepu). Jeżeli chcesz powrócić do zakupu, który składasz już dłuższy czas, polecamy wykonać nowe przekierowane do sklepu ze strony Tipli.
  • W przypadku dokończenia zamówienia w aplikacji sklepu (nie w przeglądarce), zwrot może się nie przypisać. Ta zasada nie dotyczy sklepu AliExpress.
  • Cashback portali nie można kombinować. Przy jednym zakupie możesz skorzystać tylko z jednego cashbackowego portalu. Jeżeli zrobisz zakupy przez Tipli oraz przez inny cashbackowy portal, nasz partner przyzna cashback tylko w jednym z portali.
  • Przy zakupach nie korzystaj z trybu prywatnego (“Incognito window”). W tym trybie przeglądarka nie używa ciasteczek ani innych systemów, które rejestrują przekierowanie do sklepu. Zalecamy również, aby podczas zakupów nie otwierać żadnych innych stron w przeglądarce.

Cashback

Jak długo trwa przypisanie zwrotu za zakupy?

Zwroty przypisywane są na Twoje konto z reguły do 48 godzin od złożenia zamówienia. W momencie przypisania zwrotu wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem.

Dlaczego czasem trzeba czekać na potwierdzenie przez sprzedawcę nawet kilka tygodni?

W tym czasie dochodzi do upływu 14-dziennego okresu, w którym zakupione produkty można zwrócić lub bez podanego powodu anulować zamówienie. Za te zamówienia niestety nie jesteśmy w stanie otrzymać prowizji, z której moglibyśmy wypłacić zwrot.

Jaka jest różnica pomiędzy zwrotem przypisanym, potwierdzonym i bonusem?

Przypisany zwrot – po dokończonym zakupie zwrot przypisywany jest do 48 godzin na Twoje konto Tipli. W liście zwrotów pojawi się on wraz z informacją „Czeka na potwierdzenie“.

Potwierdzony zwrot - zwrot potwierdzony przez partnera. Potwierdzenie może trwać od 14 do 70 dni. Potwierdzony zwrot możesz wypłacić na swoje konto bankowe.

Bonus- do bonusowych zwrotów należą bonusy za polecenie znajomym, różne bonusy promocyjne, bonus za gwarancję satysfakcji, itd. Te bonusy są czymś "dodatkowym", nie są zwrotami za Twoje zakupy.

Jak wyliczany jest zwrot za zakupy?

Podstawą wyliczenia cashbacku jest cena produktu bez VAT – do podstawy w tym przypadku nie wlicza się podatek VAT, rabaty, koszty dostawy i inne dodatkowe usługi, takie jak na przykład koszty opakowania, ubezpieczenie dostawy, przedłużenie gwarancji i inne.

Jak zyskać bonus za polecenie Tipli znajomemu?

Po zalogowaniu się na swoje konto znajdziesz w menu sekcję „Poleć i zyskaj 750 zł“, w której znajduje się Twój własny URL link polecający oraz instrukcja, jak właściwie polecić Tipli znajomemu. Za każdego poleconego znajomego zyskasz bonus 25 zł. Bonus 25 zł przypisujemy zaraz po tym, jak Twój znajomym zbierze w potwierdzonych zwrotach przynajmniej 8 zł (do tej kwoty nie są zaliczane bonusy). Za polecenie możesz zyskać maksymalnie 750 zł. Ważność linku nie jest ograniczona czasowo.

Wypłata pieniędzy

Jaka jest minimalna kwota, którą można wypłacić?

Potwierdzone zwroty możesz wypłacić na swoje konto bankowe już od 0,01 zł. 

Kiedy mogę wypłacić swoje bonusy? Kiedy potwierdzane są bonusy?

Bonusy potwierdzają się w momencie, kiedy użytkownik ma na koncie minimalną kwotę 20 zł w potwierdzonych zwrotach za zrobione zakupy. Jeśli bonus zostanie wypłacony, należy pamiętać o tym, że przy ponownym wypłaceniu bonusu osiągnięty limit ulega wyzerowaniu, a kwotę 20 zł potwierdzonych zwrotów należy zebrać od nowa.

Jak mogę wypłacić zwroty?

Po zalogowaniu się na konto Tipli w sekcji zwroty i bonusy zleć wypłatę zwrotów. Konieczne jest podanie oraz zweryfikowanie numeru konta bankowego w ustawieniach konta Tipli.

Czy potwierdzone zwroty mają datę ważności?

Nie. Zwroty możesz wypłacić zaraz po potwierdzeniu albo zrobić to później. Zależy to tylko od Ciebie. 

Jak długo trwa wypłacenie zwrotów na konto bankowe?

Wypłatę otrzymasz na swoje konto bankowe do 3 dni roboczych. Jeżeli masz wrażenie, że trwa to za długo, śmiało do nas napisz.

Tipli aplikacja

Czy aplikacja jest wspierana przez iOS oraz Android?

Tak, aplikacja Tipli jest kompatybilna z systemami operacyjnymi iOS i Android.

Czy mogę zmienić kraj w aplikacji Tipli?

Przed zalogowaniem się do konta Tipli, w aplikacji, w górnej części jest możliwość zmiany kraju.

Czy mogę aplikację Tipli łączyć z aplikacją sklepu, w którym chce zrobić zakupy?

Zalecamy, aby podczas korzystania z aplikacji portalu Tipli, nie korzystać z aplikacji samego sklepu. W sklepach takich jak about you, booking, bonprix, answear i asos cashback za zakupy zrobione przez aplikację sklepu nie naliczy się.

Tipli i bezpieczeństwo

Czy usługa Tipli jest bezpieczna?

Tak, usługa Tipli jest bezpieczna. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w ustawieniach swojego konta w Tipli – „Wypis moich zgód“. Nasz portal ma również wiele zadowolonych użytkowników, których recenzje możesz zobaczyć na naszej stronie internetowej.

Czy muszę podać wszystkie dane osobowe?

Nie musisz podawać wszystkich danych osobowych. Wystarczy wypełnić adres e-mail, imię, nazwisko, numer telefonu i numer konta bankowego.

Czy muszę podać numer karty kredytowej?

Do swojego konta nie wpisujesz numeru karty kredytowej. Wystarczy podanie numer konta bankowego.

Dlaczego muszę podać numer konta?

Numer konta bankowego jest nam potrzebny, aby wypłacić Ci potwierdzone zwroty.

Anulowany cashback

Powodem anulowania zwrotu może być:

  • Skorzystanie z kuponu rabatowego, kodu, rabatu lojalnościowego i karty upominkowej,
  • Zmiana w zamówieniu (np. opóźniona dostawa, podział zamówienia, zwrócenie/wymiana części lub całości zamówienia),
  • Anulowanie zamówienia,
  • Reklamacja,
  • Zamówienie towaru, którego nie ma w magazynie,
  • Nieodebranie/nieopłacenie zamówienia,
  • Naruszenie warunków zakupu u poszczególnych e-sklepów portalu Tipli. 

Co dalej?

Chcesz dowiedzieć się więcej - jak działa Tipli, kim jesteśmy i gdzie jest nasza siedziba? Chcesz wiedzieć, o co najczęściej pytają nasi klienci lub poznać nasz zespół? Zajrzyj na kolejne podstrony.

Nie chcesz otrzymać do 15 % zwrotu za wszystkie zakupy w Internecie?

Wystarczy, że zarejestrujesz się za darmo, a żadne zwroty Cię nie ominą.

- lub -
Rejestrując się na Tipli akceptujesz regulamin i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.