Najczęstsze pytania naszych użytkowników

Co to jest Tipli i jak działa?

Tipli to portal cashabackowy, dzięki któremu zarejestrowani użytkownicy mogą zyskać część pieniędzy z całkowitej kwoty zakupu. Do wyboru mają ponad 1400 sklepów. Poprzez przekierowanie z Tipli wejdą na stronę sklepu i zrobią zakupy. Na podstawie przekierowania partner rozpoznaje, że do jego sklepu użytkownik dotarł korzystając z naszych usług. Po zrealizowaniu zakupu otrzymamy od partnera prowizję, z której przypiszemy użytkownikowi cashback.

Dlaczego na portalu Tipli konieczna jest rejestracja?

Dzięki rejestracji możemy dopasować do Ciebie zwrot za zamówienie, które złożyłeś.

Czy rejestracja i korzystanie z Tipli są odpłatne?

Usługi Tipli są całkowicie darmowe. Płacisz jedynie za produkty, które zamówisz bezpośrednio w danych sklepach internetowych.

Jak wyłączyć subskrypcję newslettera?

Jeśli nie chcesz dostawać informacji o promocjach na swój e-mail, wystarczy w ustawieniach konta zmienić ustawienia otrzymywania e-maili.

Uwaga: Przy anulowaniu subskrypcji newslettera można wyłączyć również otrzymywanie informacji o nowych zwrotach i wiadomości dotyczących ustawień Twojego konta.

Czy konieczna jest rejestracja również w danym sklepie internetowym?

Nie, w danym sklepie nie musisz się rejestrować. Założenie konta w sklepie nie ma wpływu na otrzymanie zwrotu. Jeśli zakładasz konto w sklepie, nie musisz użyć tego samego adresu e-mail co na Tipli.

Czy mogę mieć więcej kont na Tipli?

Nie. Posiadanie kilku kont stoi w sprzeczności do warunków członkostwa naszego portalu. Możliwe jest jednak posiadanie kont w różnych oferowanych przez Tipli krajach.

Jak odnowić zapomniane hasło?

Po kliknięciu w “Zaloguj się”, pod różnymi sposobami logowania, znajdziesz link do odnowienia zapomnianego hasła.

Nie otrzymałem maila do odnowienia hasła lub potwierdzenia konta bankowego, co teraz?

W takim przypadku skontaktuj się z nami mailowo lub na czacie, a nasza obsługa klienta Ci pomoże.

Jak usunąć konto na Tipli?

Możliwość poproszenia o usunięcie konta znajdziesz w ustawieniach konta na samym dole. Po kliknięciu zostanie wysłana automatyczna prośba, a my skontaktujemy się z Tobą.

Mogę zyskać cashback również kupując w sklepach stacjonarnych?

Nie. Cashback z naszego portalu obejmuje jedynie zamówienia złożone on-line.

Czy muszę podać te same dane osobowe przy zamówieniu i płatności jak te, które mam na na koncie Tipli?

Nie. Kluczem do zyskania zwrotu jest przekierowanie z naszego portalu. W zamówieniu możesz podać inny adres e-mail, inne imię i nazwisko, a także płacić kartą, która przynależy do innego konta bankowego, niż to podane w Tipli.

Czym jest złote konto i jak je otrzymać?

Złote konto to gratyfikacja, która zapewnia trochę większy zwrot niż w przypadku zwyczajnego konta. Jest ono darmowe i zostanie wyłączone automatycznie po upłynięciu ważności. Zazwyczaj aktywujemy je naszym użytkownikom jako wynagrodzenie za powstałe komplikacje lub jako nagrodę za aktywne korzystanie z Tipli. Złote konto w większości aktywowane jest na dwa miesiące. Okres ważności konta znajdziesz w sekcji “Zwroty i bonusy” na samym dole.

9 wskazówek na poprawne przypisanie zwrotu

Czego należy przestrzegać, aby zwrot został przypisany?

  • Upewnij się, że przed zakupem przekierowałeś się z portalu Tipli.
  • Nie odkładaj zakupów i dokończ składanie zamówienia jak najszybciej. Idealnie do 30 min od przekierowania do sklepu. Jeśli powróciłeś do składania zamówienia rozpoczętego dużo wcześniej, polecamy przekierować się ponownie.
  • Na funkcjonowanie cashbacku wpływ mogą mieć zainstalowane dodatki (zwłaszcza Adblock). Zalecamy przy składaniu zamówienia wyłączyć dodatki odpowiedzialne za blokowanie reklam w przeglądarce.
  • Nie korzystaj ze zniżek, kodów rabatowych, zniżek lojalnościowych, kart podarunkowych, które nie pochodzą z naszego portalu. Korzystając z nich nie masz gwarancji przypisania się zwrotów.
  • Przed złożeniem zamówienia zwróć uwagę na warunki zakupu danego sklepu. Niektóre ze sklepów oferują cashback jedynie za wybrany asortyment lub za pierwsze zamówienie. Jeśli istnieją jakieś ograniczenia w cashbacku, informacje te znajdziesz w zakładce “Warunki zakupu”.
  • W przypadku dokończenia zamówienia w aplikacji danego sklepu (nie przez przeglądarkę), zwrot nie musi zostać przypisany. Ta zasada nie obowiązuje w przypadku AliExpress.
  • Cashbackowych portali nie można łączyć. Przy każdym zamówieniu można skorzystać tylko z jednego portalu. Jeśli przy złożeniu zamówienia skorzystałeś z Tipli oraz z innego portalu, zwrot zostanie przyznany tylko w jednym z nich.
  • Zalecamy nie korzystać z Tipli w trybie incognito. 

Zwroty

Ile trwa przypisanie zwrotu za zakupy?

Zwrot przypiszemy do Twojego konta zazwyczaj do 48h od złożenia zamówienia.

Jak wyliczane są zwroty za zakupy?

Bazą do wyliczenia zwrotu jest cena produktu bez VAT. Do bazy nie zalicza się VAT, rabaty, koszty dostawy i inne usługi dodatkowe (opakowanie, ubezpieczenie, przedłużenie gwarancji itd.).

Dlaczego czasem trzeba czekać na potwierdzenie przez sprzedawcę nawet kilka tygodni?

W tym czasie dochodzi do upływu okresu, w którym zakupione produkty można zwrócić lub bez podania powodu anulować zamówienie. Ten czas jest potrzebny, aby nie doszło do potwierdzenia zwrotu za zamówienie anulowane, zwrócone lub reklamowane.

Kiedy potwierdzi się bonusowy zwrot?

Bonusy potwierdzają się w momencie uzbierania przez użytkownika minimalnej kwoty 20 zł w potwierdzonych i niewypłaconych jeszcze zwrotach za zrobione zakupy. Jeśli bonus zostanie wypłacony, należy pamiętać o tym, że przy ponownym wypłaceniu bonusu osiągnięty limit ulega wyzerowaniu, a kwotę 20 zł potwierdzonych zwrotów należy zebrać od nowa.

Czy potwierdzone zwroty mają datę ważności?

Tak. Jeśli przez 2 lata na koncie użytkownika nie przypisze się żaden nowy zwrot, niewypłacone jeszcze zwroty stracą ważność.

Jaka jest różnica pomiędzy zwrotem oczekującym, do wypłaty i bonusem?

Oczekujący zwrot: Po złożeniu zamówienia zwrot przypisze się do 48 godzin na konto Tipli. W przeglądzie zwrotów oczekujący zwrot pojawi się z informacją “Czeka na potwierdzenie”.

Zwrot do wypłaty: Zwrot, który został potwierdzony przez sprzedawcę. Potwierdzenie trwa zazwyczaj od 30 do 70 dni. Potwierdzony zwrot możesz wypłacić na swoje konto bankowe.

Bonus: Do bonusowych zwrotów zaliczamy bonusy za polecenie znajomego, za instalację wtyczki, różne okazyjne bonusy, gratyfikacje, za reklamacje i inne. Te zwroty to coś “ekstra”, nie jest to klasyczny cashback za Twoje zakupy.

Jak zyskać bonus za polecenie?

Po zalogowaniu się na konto w menu znajdziesz sekcję “Poleć i zyskaj 750 zł”, gdzie znajduje się Twój unikalny URL link polecający razem z instrukcją jak poprawnie polecić Tipli znajomemu.

Za każde polecenie otrzymasz 25 zł. Maksymalnie możesz otrzymać 750 zł. Link nie ma daty ważności.

Bonus 25 zł zarejestrujemy jak tylko Twój polecony użytkownik założy konto oraz zrobi pierwszy zakup na Tipli, za który otrzyma zwrot.

Bonus potwierdzi się w momencie, w którym Twój znajomy będzie miał na koncie 8 zł potwierdzonych zwrotów za zakupy.

Bonus ten możesz wypłacić kiedy będziesz miał na swoim koncie 20 zł potwierdzonych i niewypłaconych jeszcze zwrotów.

Możliwe powody anulowania zwrotu:

  • skorzystanie z kuponu rabatowego, kodu, rabatu lojalnościowego lub karty upominkowej,
  • zmiana w zamówieniu (np. opóźniona dostawa, podział zamówienia, zwrócenie/wymiana części lub całości zamówienia),
  • anulowanie zamówienia,
  • reklamacja,
  • zamówienie towaru, którego nie ma w magazynie,
  • nieodebranie/nieopłacenie zamówienia,
  • naruszenie warunków zakupu u poszczególnych e-sklepów portalu Tipli.

Czy otrzymam zwrot za zamówienie, które odbiorę osobiście w sklepie lub za które zapłacę za pobraniem?

Tak. Sposób dostawy lub płatności nie ma wpływu na otrzymanie zwrotu.

Nie przypisał mi się zwrot, co robić?

Jeśli zwrot nie przypisze się automatycznie do Twojego konta do 48h, skorzystaj z Formularza Gwarancji Satysfakcji. Znajdziesz go w prawym górnym rogu pod swoim profilem. W formularzu wybierz “Mam pytanie odnośnie zwrotu”, a następnie “Brakujący zwrot”. Konieczne jest podanie danych takich jak data, numer i kwota zamówienia oraz przesłanie potwierdzenia lub faktury.

Jak zyskać bonus za rejestrację?

Aktualnie na portalu Tipli trwa kampania, dzięki której nowy użytkownik może zyskać podwojone zwroty do wysokości aż 30 zł. Bonus ten nie jest wypłacany jednorazowo. Za każdy przypisany zwrot za zakupy zrobione za pośrednictwem portalu Tipli użytkownik zyska bonus w tej samej wysokości. Kampania ta jest aktywna przez 2 miesiące od rejestracji. Kampanię należy aktywować poprzez zdobycie pierwszego zwrotu za zakup w ciągu pierwszego miesiąca od rejestracji.

Wypłata zwrotów

Jaka jest minimalna kwota od której można wypłacić zwroty?

Potwierdzone zwroty można wypłacić już od 0,01 zł.

Jak długo trwa wypłacenie zwrotów na konto bankowe?

Wypłatę otrzymasz na konto bankowe do 3 dni roboczych od potwierdzenia prośby. W przypadku, że do potwierdzenia dojdzie w piątek wieczór, pieniądze otrzymasz wraz z początkiem następnego tygodnia.

Jak mogę wypłacić zwroty?

Po zalogowaniu się do konta Tipli przejdź do sekcji “Wypłata cashback” i poproś o wypłatę. Aby wypłacić zwroty należy mieć wypełniony profil oraz potwierdzony numer konta bankowego (viz “Ustawienia konta”).

Aplikacja Tipli

Dla jakich systemów operacyjnych jest dostępna aplikacja?

Naszą aplikację możesz pobrać na urządzenia iOS oraz Android.

Czy w aplikacji Tipli mogę zmienić państwo?

Przed zalogowaniem się do konta Tipli przez aplikację, w górnej części ekranu możesz zmienić państwo.

Czy można aplikację Tipli używać razem z aplikacjami sklepów, w których chcę kupować?

Zalecamy, aby korzystając z aplikacji Tipli nie korzystać z aplikacji sklepu. W warunkach zakupu niektórych sklepów zaznaczamy, że skorzystanie z aplikacji sklepu wyłącza możliwość przyznania cashbacku.

Tipli i bezpieczeństwo

Czy usługi Tipli są bezpieczne?

Tak, usługi Tipli są bezpieczne. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w ustawieniach swojego konta - “Wypis moich zgód”. Nasz portal ma wielu zadowolonych użytkowników, których recenzje możesz znaleźć na naszej stronie.

Czy muszę podać Tipli wszystkie dane osobowe?

Nie, nie musisz podawać Tipli wszystkich danych. Na początku wystarczy wypełnić jedynie adres e-mail oraz imię i nazwisko. Numer telefonu i numer konta bankowego trzeba podać dopiero w momencie, w którym będziesz chciał wypłacić swoje potwierdzone zwroty.

Czy muszę podać numer karty płatniczej?

Nie. Do konta Tipli należy podać numer konta bankowego, a nie numer karty.

Dlaczego muszę podać numer konta bankowego?

Numer konta bankowego jest nam potrzebny, aby móc wypłacić potwierdzone zwroty.

Jaki numer konta bankowego mogę podać?

Konieczne jest podanie standardowego numeru konta prowadzonego na terytorium Polski.

Tipli do przeglądarki

Czym jest Tipli wtyczka do przeglądarki?

Wtyczka Tipli jest pomocnikiem, który przypomni Ci o zwrocie, jak tylko znajdziesz się na stronie sklepu, który oferuje cashback.

Uwaga: Jest to tylko informacja, aby zyskać cashback należy wykonać przekierowanie.

Czy wtyczka działa we wszystkich przeglądarkach?

Nie. Przede wszystkim nasz dodatek dedykowany jest przeglądarkom Google Chrome oraz Mozilla Firefox. U innych przeglądarek nie gwarantujemy poprawnego działania.

Jak mogę zainstalować wtyczkę do przeglądarki?

Link do pobrania znajdziesz w dolnej części w sekcji “Tipli do przeglądarki”. Link przekieruje Cię do sklepu Chrome, gdzie należy kliknąć “Dodaj do Chrome”.

Ile razy mogę zyskać bonus za instalację wtyczki?

Wtyczkę można instalować wielokrotnie, ale bonus za instalację otrzymuje się tylko raz.

Jak zainstalować wtyczkę do telefonu/ tabletu?

Wtyczkę można zainstalować jedynie na komputerze.

Co to oznacza, kiedy wtyczka świeci się na czerwono?

Czerwony kolor wtyczki oznacza nieaktywne przekierowanie z portalu Tipli i należy je odnowić poprzez ponowne przekierowanie z Tipli. Nieaktywne przekierowanie może być spowodowane tym, że upłynęło więcej niż 30 min lub użytkownik przekierował się również przez inny portal przed dokończeniem zamówienia.

Co dalej?

Chcesz dowiedzieć się więcej - jak działa Tipli, kim jesteśmy i gdzie jest nasza siedziba? Chcesz wiedzieć, o co najczęściej pytają nasi klienci lub poznać nasz zespół? Zajrzyj na kolejne podstrony.

Nie chcesz otrzymać do 15 % zwrotu za wszystkie zakupy w Internecie?

Wystarczy, że zarejestrujesz się za darmo, a żadne zwroty Cię nie ominą.

Teraz do nowego konta aż do 30 zł za Twoje zakupy. Przy każdym zwrocie za zakupy zyskasz również bonus w tej samej wysokości. W sumie w bonusach możesz zyskać do 30 zł.

- lub -
Rejestrując się na Tipli akceptujesz regulamin i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Masz już konto? Zaloguj się