Zasady cashbacku
Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, dzięki którym odkryjesz sekret oszczędnych zakupów w Internecie. Dowiedz się, jak kupować z Tipli i nie daj się zaskoczyć. Jeśli coś wydaje Ci się niejasne lub masz jakiekolwiek pytania - nie zwlekaj, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy Ci poznać świat zakupów z cashbackiem.
1. Przypisanie zwrotu
Na przypisanie zwrotu sprzedawca ma 48 godzin od złożenia zamówienia. Od wysłania zamówienia może minąć do 48 godzin zanim zwrot pojawi się na liście zwrotów.
2. Zakup w aplikacji
W przypadku dokończenia zamówienia w aplikacji sklepu (nie przez przeglądarkę internetową) może dojść do nieprzypisania zwrotu. Zasada ta nie dotyczy sklepu AliExpress.
3. Kombinacja portalu Tipli z innym cashback portalem
Portali cashbackowych nie można łączyć. Każde zamówienie można złożyć tylko przez jeden cashbackowy portal. W przypadku złożenia zamówienia z przekierowania z Tipli i jednocześnie z innego portalu cashbackowego, sprzedawca uzna zwrot tylko na jednym portalu.
4. Zniżki, kupony rabatowe i punkty lojalnościowe.
Aby uzyskać zwrot za zakupy korzystaj wyłącznie z kuponów i kodów pochodzących ze strony Tipli. Jeśli podczas zakupu wykorzystasz kupony lub kody z innych źródeł, cashback może nie zostać naliczony.
5. Nie zwlekaj z zakupem.
Zakupu dokonaj jak najszybciej - najlepiej w ciągu 30 minut od przekierowania na stronę sklepu. Jeśli postanowisz przerwać zakup i powrócisz do niego po dłuższym czasie, zalecamy dokonać ponownego przejścia na stronę sklepu ze strony Tipli.
6. Nie używaj trybu incognito lub okien prywatnych.
Kupując z Tipli nie korzystaj z trybu incognito lub okien prywatnych („incognito window”). Przeglądarka w tym trybie nie używa cookies i innych systemów rejestrujących wizyty. W trakcie zakupów zalecamy także nie otwierać innych stron internetowych.
7. Płatność za zakupy i dostawę.
Sposób płatności i dostawy zamówienia nie wpływa na przypisywanie się zwrotu za zakupy. Wybierz tę formę, która najbardziej Ci odpowiada.
8. Karta płatnicza z usługą cashback.
Korzystacie z cashbacku także na swojej karcie kredytowej? Cashback możecie zyskać tylko raz, albo przez kartę kredytową albo przez Tipli.
9. Promocje i zniżki na stronach wybranego sklepu internetowego.
Na stronie sklepu internetowego, w którym właśnie kupujesz trwają specjalne promocje? Nie obawiaj się - zwrot za zakupy obejmuje także produkty w promocji i te ze zniżką. Oszczędzaj przy każdym zakupie!
10. Warunki specjalne sklepu internetowego.
Zazwyczaj zwrotami za zakupy są objęte wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu internetowego. Tylko w wyjątkowych sytuacjach sklep nie gwarantuje zwrotu pieniędzy za zakup określonych produktów. Wszystkie ewentualne wyjątki wyszczególnione są w "warunkach zakupu" wybranego sklepu internetowego.
11. Zakupy online.
Zwrot za zakupy otrzymasz jedynie podczas zakupów online. Jeśli dokończysz zamówienie telefonicznie, osobiście bądź w inny sposób, zwrot najprawdopodobniej nie zostanie odnotowany.
12. Rozszerzenia przeglądarek internetowych.
Różne dodatki w Twojej przeglądarce mogą mieć wpływ na działanie usługi cashback. Są to najczęściej aplikacje, które blokują reklamy, np. Adblock. W trakcie dokonywania zakupów z Tipli prosimy o wyłączenie funkcji blokowania reklam w przeglądarce.
13. Powodem anulowanego cashbacku może być:
● skorzystanie ze zniżkowego kuponu, kodu lub punktów z programu lojalnościowego,
● zmiana w zamówieniu (np. późniejsze doręczenie, zmiana produktu, podzielenie zamówienia),
● reklamacja,
● nieodebranie, nieopłacenie zamówienia,
● zwrot/wymiana części lub całości zamówienia.
- 1. Przypisanie zwrotu
- 2. Zakup w aplikacji
- 3. Kombinacja portalu Tipli z innym cashback portalem
- 4. Zniżki, kupony rabatowe i punkty lojalnościowe.
- 5. Nie zwlekaj z zakupem.
- 6. Nie używaj trybu incognito lub okien prywatnych.
- 7. Płatność za zakupy i dostawę.
- 8. Karta płatnicza z usługą cashback.
- 9. Promocje i zniżki na stronach wybranego sklepu internetowego.
- 10. Warunki specjalne sklepu internetowego.
- 11. Zakupy online.
- 12. Rozszerzenia przeglądarek internetowych.
- 13. Powodem anulowanego cashbacku może być: