01.01.2050

Jak postępować, żeby uniknąć reklamacji w sprawie cashbacku z Tipli?

Cashback to taka mała, internetowa magia. Aby wszystko przebiegło pomyślnie wszyscy zaangażowani muszą spełnić swoje zadanie. A co jeśli coś się nie uda i zwrot cashback nie zostanie zarejestrowany na koncie Tipli? Bez obaw, razem sobie z tym na pewno poradzimy!
Jak postępować, żeby uniknąć reklamacji w sprawie cashbacku z Tipli?

Jakkolwiek byśmy się starali cashback czasami nie zostanie zarejestrowany i nie pojawi się na koncie Tipli. Jest to bardzo sporadyczna sytuacja, niestety zdarza się nawet tym najlepszym. Chcemy, abyś wiedział, że Twoje problemy nie są nam obojętne. Skontaktuj się z nami jak najszybciej. Każdą nieudaną rejestrację cashbacku staramy się szybko rozwiązać i przypisać należny bonusu na konto użytkownika Tipli.

Co zrobić, aby zyskać cashback za zakupy w internecie

Wierz lub nie, ale największy wpływ na pomyślne uzyskanie zwrotu masz Ty sam. Co musisz zrobić, aby zwrot cashback pojawił się na Twoim koncie Tipli? Zrobić zakupy w partnerskim sklepie Tipli, w trakcie których powinieneś dotrzymać parę prostych zasad.

Cashback? Co to?

Z pewnością wiesz, co to jest cashback. Jeżeli jednak znasz kogoś, kto jeszcze nie oszczędza z Tipli i nie zgarnia cashbacku, zaproś go do przeczytania artykułu Co to jest cashback. Razem cieszcie się tanimi zakupami.

Kupuj z cashbackiem »
  1. Zanim rozpoczniesz zakupy, zaloguj się na Tipli i wejdź do sklepu za pomocą przekierowania z portalu Tipli. Nie jesteś pewien jak to zrobić? Przeczytaj artykuł w którym prezentujemy jak zrobić korzystne zakupy z Tipli.
  2. Po przekierowaniu powinieneś złożyć zamówienie w ciągu 20 minut. Radzimy, abyś wcześniej wybrał produkt w sklepie, w który chcesz zrobić zakupy z cashbackiem. Dopiero potem złożyć zamówienie z Tipli. Wtedy na pewno zmieścisz się w czasowym limicie.
  3. Podczas składania zamówienia nie otwieraj innych okien w przeglądarce internetowej.
  4. Jeżeli możesz, raczej zrób zakupy z komputera, a nie z pomocą telefonu.
  5. Nie używaj okien anonimowych. Nie działają w nich pliki cookies, które są niezbędne do prawidłowego zarejestrowania zwrotu cashback.
  6. Podczas składania zamówienia WYŁĄCZ blokowanie reklam, tzw. Adblock. De-aktywacja na Tipli nie jest wystarczająca.
  7. Jeśli chcesz wykorzystać kupon rabatowy, korzystaj tylko z kuponów od Tipli. Jeżeli wykorzystasz kupon z innego źródła, cashback może nie pojawić się na Twoim koncie.
  8. Jeśli nie jesteś pewny, ile minęło czasu od przekierowania, możesz zarezerwować produkt wrzucając go do koszyka sklepu internetowego. Następnie ponownie przekieruj się do sklepu z witryny Tipli.pl. Produkt będzie tam na Ciebie czekał.

Trzymaj się tych 8 reguł, a cashback zostanie zarejestrowany na Twoim koncie Tipli. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj pożyteczne wskazówki co zrobić, aby zyskać cashback za zakupy w internecie.

Co zrobić, aby zyskać cashback »

Na co zwrócić uwagę przed zakupem?

Różna wysokość cashbacku w jednym sklepie

W jednym sklepie możesz zyskać cashback o różnej wartości. Jego wysokość zależy od tego, co chcesz kupić. Na przykład, za zakup produktów marki MEDIBLAN w sklepie Iperfumy, przysługuje Ci aż 5% cashbacku. Ale pozostałe produkty są objęte zwrotem o wysokości 2,5%. Szczegółowe informacje o cashbacku, który jest dostępny w poszczególnych sklepach, znajdziesz na podstronie Tipli, poświęconej wybranemu sklepowi internetowemu. Sekcja Cashback oferty, która jest poświęcona temu tematowi, znajduje się na dole pod głównym opisem sklepu.

Różna wysokość cashbacku dla nowych klientów

W niektórych sklepach najwyższy cashback jest przyznawany tylko nowym klientom. Na przykład w sklepie Zooplus.

Warunki uzyskania zwrotu w sklepie internetowym

Przed zakupem zapoznaj się z sekcją Warunki uzyskania zwrotu w sklepie internetowym. Na przykład serwis Booking.com ostrzega, że niektóre obiekty potwierdzą nam prawo do przyznania cashbacku dopiero po podróży.

Ponadto, niektóre obiekty nie biorą udziału w programie afiliacyjnym. Oznacza to, że za rezerwację noclegu w tych obiektach nie otrzymasz zwrotu cashbacku.

Kiedy złożyć reklamację?

Po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym, cashback zostaje przypisany na Twoje konto Tipli w ciągu 48 godzin.

Zwrot cashback na koncie Tipli

Konto Tipli - zwrot cashback za zakupy w internecie.

Dlaczego na zapisanie cashbacku musisz czekać aż 48 godzin? Tipli musi uzyskać potwierdzenie ze sklepu, że zamówienie zostało złożone zgodnie z zasadami programu partnerskiego.

Po przypisaniu cashbacku Tipli czeka na informację ze sklepu, która potwierdzi, że zamówienie zostało odebrane, zapłacone i nie nastąpił jego zwrot. Ten proces może trwać nawet 70 dni.

Jeżeli po 7 dniach od zakupu cashback nie zostanie zarejestrowany na Twoim koncie Tipli, prosimy abyś napisał do naszego Działu obsługi klienta. Sprawdzimy co się stało i dołożymy wszelkich starań, aby cashback został przypisany.

Jak skontaktować się z Działem obsługi klienta Tipli?

Wybierz sposób kontaktu z naszym Działem obsługi klienta. Nasz zespół jest dostępny od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00. Zapraszamy do kontaktu!

  • Napisz e-mail na adres: moje@tipli.pl
  • Skorzystaj z Formularza kontaktowego
  • Napisz do nas na live chacie. Okno dialogowe pokaże się automatycznie na stronie Tipli.pl
  • Skontaktuj się z nami za pomocą Facebooka.
Skontaktuj się z Tipli »

Prosimy o dostarczenie kopii zamówienia, na której będą widoczne następujące informacje:

  • data i dokładny czas złożenia zamówienia,
  • ostateczna cena zakupu,
  • numer zamówienia.

Kiedy robisz zakupy z Tipli, zawsze zachowaj potwierdzenie zamówienia w swojej skrzynce e-mail. Bez tego dokumentu nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej reklamacji.

Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, cashback nie zostanie przypisany na Twoje konto w klasyczny sposób. Zwrot pojawi się jako bonus. Oznacza to, że zwrot, który otrzymałeś nie jest prowizją przyznaną ze sklepu, ale są to środki Tipli. Pieniądze wypłacamy sami. W innym przypadku musiałbyś czekać na wynik postępowania reklamacyjnego, który może trwać nawet pół roku.

Tak przyznany bonus będziesz mógł przelać na swoje konto po uzbieraniu potwierdzonych zwrotów w minimalnej kwocie 20 zł.

Mamy jednak nadzieję, że Twoje zakupy z Tipli zawsze zakończą się szczęśliwym przyznaniem cashbacku, który bez żadnych problemów przelejesz na swoje konto bankowe.

Życzymy udanych zakupów z Tipli.