AliExpress wskazówki: 6. część - Rozwiązywanie problemów z zamówionymi produktami

Jak kupować na AliExpress 23. 11. 2017

AliExpress jest fenomenem zakupów 21. wieku! Dzięki wspaniałym cenom i niezliczoną ilością produktów które uwielbiają miliony ludzi na całym świecie.

Ostatnim razem rozmawialiśmy o tym, kiedy i w jakiej wysokości płaci się na AliExpress cło i VAT. Dzisiaj przechodzimy przez scenariusz, gdy zamówiony produkt jest uszkodzony, niekompletny lub niepoprawny. Spójrzmy, jak sobie z tym poradzić reklamacje na AliExpress.

AliExpres nie może oczywiście kontrolować wszystkich swoich sprzedawców i uważać na przesyłane towary. Ma jednak wyrafinowany system jak uzyskać zwrot pieniędzy, jeśli nie dostaniesz tego, co powinieneś.

Skontaktuj się ze sprzedającym

Od samego początku masz dwie możliwości– po dobremu i po złemu. możesz użyć pierwszej opcji, jeśli chcesz o cokolwiek zapytać. Skontaktuj się z handlowcem przez „pomarańczową kopertkę“ Contact seller i spróbuj rozwiązać problem w nieformalny sposób.

AliExpress_centrum_sporů

Utwórz spór

Nie doszło do rozwiązania reklamacji "po dobroci", nie martw się utwórz spór, tzw. Open Dispute. Ta opcja jest dostępna pod każdym zamówieniem.

Otwórz formularz, w którym opisz problem związany z twoim towarem. Możesz również wstawić fotografię wady towaru. Określ również, czy chcesz wymienić produkt, czy też zwrócić kwotę (częściową lub całkowitą).

Spór jest mozliwe otworzyć od szóstego dnia od złożenia zamówienia. Ale uwaga, jest również górny limit – i jest to maksymalnie piętnaście dni od zamknięcia zamówienia.

Co wtedy? Poczekaj, aż sprzedawca udzieli oficjalnej odpowiedzi - musi to zrobić w ciągu piętnastu dni i spróbować osiągnąć rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony. Jeśli w ciągu 15 dni nie zgodzisz się ze sprzedawcą, do sporu się włączy sam AliExpress i zagwarantuje rozwiązanie sporu.

Jeśli nie masz chcesz czekać na rozwiązanie sporu z dostawcą aż 15 dni – już po trzech dniach możecie Państwo zadecydować o włączeniu Aliexpress do reklamacji .

Dla twojej satysfakcji

Pamiętaj że AliExpress dba o swoje dobre imie. Tak więc, jeśli coś jest nie tak z twoim towarem, zadba o to, aby to zrekompensować. Na pewno nie powinieneś się godzić z tym, że po prostu miałeś pecha. I na pewno nie zapomnij również zostawić informacji zwrotnej dla innych użytkowników, w którym opiszesz firmę i co było z nią nie tak. W końcu sam możesz zweryfikować sprzedawców AliExpress niezawodność.

Czy jesteś zainteresowany czymś innym?

Jesteśmy przekonani, że twoje wątpliwości na temat zakupów na AliExpress są teraz całkowicie rozproszone i w pełni wykorzystasz wszystkie korzyści, które AliExpress oferuje. W przypadku jakichkolwiek pytań, nie wahaj się zwrócić przez LiveChat. I nie zapomnij, że z Tipli będziesz mieć zakupy na AliExpress jeszcze bardziej korzystne!

Dalsze artykuły o Aliexpress

Polecane artykuły

Więcej polecanych sklepów

Polecane artykuły

Najlepsze akcesoria do Twojego iPhona za…

Najmodniejszy i najnowocześniejszy - taki jest iPhone. Wybierz z nami najlepsze akcesoria od...
21.9.2018 PRZECZYTAJ

5 plecaków z AliExpress, które musisz mieć!

Na wycieczkę, do szkoły czy do pracy. Wybieramy 5 najciekawszych plecaków od AliExpress, których...
21.9.2018 PRZECZYTAJ

Aktualne gazetki promocyjne # 38 tydzień: tanie…

W 38 tygodniu prezentujemy ofertę aktualnych gazetek promocyjnych. Ulotki są ważne od 20.09 do 26...
20.9.2018 PRZECZYTAJ

Już uciekasz?

Dosłownie w kilka sekund możesz zyskać zwrot za swoje zakupy!

Załóż darmowe konto na Tipli. Otrzymasz natychmiastowy dostęp do wszystkich zniżek oraz zwrotów cashback. Aż 25% zwrotu za zakupy w 1254 sklepach.

Oferta jest ważna przy każdym zakupie, nie zapomnij na zniżki oraz promocje.